Baner Baner

Autor zdjęcia: IG:@chillwagon

/
22 marca 2022
/

Chillwagon nie wyda już żadnej płyty!?

Chillwagon zapowiada, że pełnoprawne albumy nie będą dla nich priorytetem

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • captions off, selected

      Chillwagon zmienia swoje dotychczasowe oblicze. Agencja artystyczna, która dotychczas była kojarzona stricte z działalnością zespołu, wprowadza zmianę nazwy oraz kierunek działalności. Oto oficjalne stanowisko całego zespołu:

      Rozgłos jaki przyniósł projekt chillwagon, wykreował potrzeby stworzenia podmiotu, który obsługiwał zespół jako całość oraz jego pojedynczych członków osobno w zakresie kompleksowej usługi menedżmentowej i wydawniczej. Powstała w 2019 roku firma ma zaszczyt reprezentować artystów takich jak: chillwagon, Borixon, Kizo, ZetHa, Qry, ReTo, olszakumpel.
      spacerange (ex. chillwagon . co), bo tak teraz będzie nazywała się agencja, jest kontynuacją wspólnego, biznesowego projektu Borixona i Mateusza Jędrzejewicza.
      By uniknąć nieporozumień, musimy grubą kreską oddzielić zespół chillwagon od działań spacerange. Zespół chillwagon wciąż działa w swoim zaskakującym i przebojowym klimacie. O efektach tych działań przekonacie się już 23 marca.
      Zmiana zachodzi na poziomie identyfikacji działań agencji odpowiadającej za działania wydawnicze, menedżerskie, bookingowe, publishingowe, logistyczne oraz merchowe związanych z nią artystów.
      Agencja zmienia szyld na potrzeby rozbudowywanych wciąż projektów, które od jakiegoś czasu wychodzą daleko dalej poza działalność kojarzoną z chillwagonem.
      spacerange to jeszcze szersza perspektywa – na muzykę, kształtowanie artystycznych karier oraz brandów.
      Nie bez przyczyny w identyfikacji wizualnej brandu pojawia się motyw kosmiczny. Jego założyciele chcą wystosować jasny komunikat – zabierzemy was w kosmos. I choć ta podróż ma wymiar metaforyczny – ich cele sięgają mniej więcej zasięgu satelit NASA.
      Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Agencja, która jednocześnie jest labelem będzie też stale poszukiwać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek.

      Agencja spacerange opublikowała nieco więcej informacji, z których wynika, że prawdopodobnie nie dostaniemy już pełnoprawnego albumu od chillwagonu:

      Wspólnie z ojcem chillwagonu zadecydowaliśmy, że robienie płyt nie jest dobre dla chillwagonu. chillwagon jest luźnym tworem i będzie skupiać się na dostarczaniu singli. Wrzucanie go w tryb promocji pod album nie ma raczej sensu i musi się to dziać naturalnie. Nigdy nie mówimy nigdy, teraz jednak nastawiamy się na luźną pracę i działanie bez zobowiązań.

      Oprócz tego:

      1 W piątek pierwszy album spod skrzydeł agencji, o którym nikt jeszcze nie wie i ma być on niespodzianką.

      2 Można wysyłać demówki, lecz dołączenie do spacerange nie jest tożsame z dołączeniem do chillwagonu.

      3 W tym roku Spacerange wypuści około 10 albumów.

      4 Będą vlogi chillwagonu.

      5 W ramach spacerange będą powstawać jeszcze sub-labele. Jednym z nich będzie między innymi label ReTo.

      6 W skład labelu wchodzi Borixon, Chillwagon, Kizo, Reto, Qry, Olsza oraz Zetha.

      Po licznych zapowiedziach, Tede już oficjalnie dołączył do chillwagonu. Na przetarcie TDF połączył siły ze swoim przyjacielem Borixonem i ReTo. Panowie sprezentowali Nam naprawdę świetny kawałek pt. „3wagon”. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepsza rzecz od chillwagonu od długiego czasu:

      Baner Baner
      Podobne wpisy
      Popularne