Baner Baner

Autor zdjęcia: IG:@wojtekkoziara//AKTV.13

/
25 marca 2022
/

„BON APPETIT” – ReTo, ZetHa i Wroobel zapraszają na ucztę!

ReTo i ZetHa prezentują album niespodziankę, który w całości został wyprodukowany przez Wroobla

Duża niespodzianka przywitała Nas w piątkowy poranek. Co prawda kilka dni temu agencja spacerange (ex chillwagon.co) zapowiadała wydanie pierwszego albumu po rebrendingu, ale raczej nikt nie spodziewał się takiego połączenia.

ReTo i Zetha prezentują Nam wspólny album, który w całości został wyprodukowany przez Wroobla!

ReTo / ZetHa „BON APPETIT” (prod. Wroobel) to nasze pierwsze wydawnictwo po rebrandingu 🚀 Na kanale ReTo możecie zobaczyć klip do utworu Loca, a na kanale spacerange teledysk do kawałka „Bon appetit” 🍜 Wydanie fizyczne płyty można nabyć jedynie na stronie spacerange.shop. Nakład płyty ściśle limitowany 💽
WAŻNE INFORMACJE:
– jeśli posiadałeś konto na stronie chillwagon.pl, Twoje konto jest aktywne też na spacerange.shop.
– w razie przeciążenia serwerów przygotowaliśmy system kolejkowania ruchu, przy zamawianiu wystarczy poczekać aż miejsce w sklepie się zwolni
Kto pierwszy ten… pierwszy! 🏃🏻‍♂️

Jedynym gościem na płycie jest Kronkel Dom, który udzielił się w utworze „Loca”:

„BON APPETIT” nie odnosi się do tematyki kulinarnej. Tytuł jest symboliką połączeń składników, które choć na pozór wydają się chaotyczne, finalnie dają spójną całość. Nakład płyty jest ściśle limitowany. 

Tracklista:

  1. „Bon appetit”
  2. „Aspen”
  3. „Bogowie nocy”
  4. „Łobuz”
  5. „Loca” (feat. Kronkel Dom)
  6. „Party2022”
  7. „Tak jak my”
  8. „Odurzeni”
  9. „Dym”

Chillwagon zmienia swoje dotychczasowe oblicze. Agencja artystyczna, która dotychczas była kojarzona stricte z działalnością zespołu, wprowadza zmianę nazwy oraz kierunek działalności. Oto oficjalne stanowisko całego zespołu:

Rozgłos jaki przyniósł projekt chillwagon, wykreował potrzeby stworzenia podmiotu, który obsługiwał zespół jako całość oraz jego pojedynczych członków osobno w zakresie kompleksowej usługi menedżmentowej i wydawniczej. Powstała w 2019 roku firma ma zaszczyt reprezentować artystów takich jak: chillwagon, Borixon, Kizo, ZetHa, Qry, ReTo, olszakumpel.
spacerange (ex. chillwagon . co), bo tak teraz będzie nazywała się agencja, jest kontynuacją wspólnego, biznesowego projektu Borixona i Mateusza Jędrzejewicza.
By uniknąć nieporozumień, musimy grubą kreską oddzielić zespół chillwagon od działań spacerange. Zespół chillwagon wciąż działa w swoim zaskakującym i przebojowym klimacie. O efektach tych działań przekonacie się już 23 marca.
Zmiana zachodzi na poziomie identyfikacji działań agencji odpowiadającej za działania wydawnicze, menedżerskie, bookingowe, publishingowe, logistyczne oraz merchowe związanych z nią artystów.
Agencja zmienia szyld na potrzeby rozbudowywanych wciąż projektów, które od jakiegoś czasu wychodzą daleko dalej poza działalność kojarzoną z chillwagonem.
spacerange to jeszcze szersza perspektywa – na muzykę, kształtowanie artystycznych karier oraz brandów.
Nie bez przyczyny w identyfikacji wizualnej brandu pojawia się motyw kosmiczny. Jego założyciele chcą wystosować jasny komunikat – zabierzemy was w kosmos. I choć ta podróż ma wymiar metaforyczny – ich cele sięgają mniej więcej zasięgu satelit NASA.
Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Agencja, która jednocześnie jest labelem będzie też stale poszukiwać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek.

Agencja spacerange opublikowała nieco więcej informacji, z których wynika, że prawdopodobnie nie dostaniemy już pełnoprawnego albumu od chillwagonu:

Wspólnie z ojcem chillwagonu zadecydowaliśmy, że robienie płyt nie jest dobre dla chillwagonu. chillwagon jest luźnym tworem i będzie skupiać się na dostarczaniu singli. Wrzucanie go w tryb promocji pod album nie ma raczej sensu i musi się to dziać naturalnie. Nigdy nie mówimy nigdy, teraz jednak nastawiamy się na luźną pracę i działanie bez zobowiązań.

Oprócz tego:

  1.  Można wysyłać demówki, lecz dołączenie do spacerange nie jest tożsame z dołączeniem do chillwagonu.
  2.  W tym roku Spacerange wypuści około 10 albumów.
  3.  Będą vlogi chillwagonu.
  4.  W ramach spacerange będą powstawać jeszcze sub-labele. Jednym z nich będzie między innymi label ReTo.
  5.  W skład labelu wchodzi Borixon, Chillwagon, Kizo, Reto, Qry, Olsza oraz Zetha.

Po licznych zapowiedziach, Tede już oficjalnie dołączył do chillwagonu. Na przetarcie TDF połączył siły ze swoim przyjacielem Borixonem i ReTo. Panowie sprezentowali Nam naprawdę świetny kawałek pt. „3wagon”. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepsza rzecz od chillwagonu od długiego czasu:

Baner Baner
Podobne wpisy
Popularne