„BON APPETIT” – ReTo, ZetHa i Wroobel zapraszają na ucztę!
ReTo i ZetHa prezentują album niespodziankę, który w całości został wyprodukowany przez Wroobla
Duża niespodzianka przywitała Nas w piątkowy poranek. Co prawda kilka dni temu agencja spacerange (ex chillwagon.co) zapowiadała wydanie pierwszego albumu po rebrendingu, ale raczej nikt nie spodziewał się takiego połączenia.
ReTo i Zetha prezentują Nam wspólny album, który w całości został wyprodukowany przez Wroobla!
ReTo / ZetHa „BON APPETIT” (prod. Wroobel) to nasze pierwsze wydawnictwo po rebrandingu 🚀 Na kanale ReTo możecie zobaczyć klip do utworu Loca, a na kanale spacerange teledysk do kawałka „Bon appetit” 🍜 Wydanie fizyczne płyty można nabyć jedynie na stronie spacerange.shop. Nakład płyty ściśle limitowany 💽
WAŻNE INFORMACJE:
– jeśli posiadałeś konto na stronie chillwagon.pl, Twoje konto jest aktywne też na spacerange.shop.
– w razie przeciążenia serwerów przygotowaliśmy system kolejkowania ruchu, przy zamawianiu wystarczy poczekać aż miejsce w sklepie się zwolni
Kto pierwszy ten… pierwszy! 🏃🏻♂️
Jedynym gościem na płycie jest Kronkel Dom, który udzielił się w utworze „Loca”:
„BON APPETIT” nie odnosi się do tematyki kulinarnej. Tytuł jest symboliką połączeń składników, które choć na pozór wydają się chaotyczne, finalnie dają spójną całość. Nakład płyty jest ściśle limitowany.
Tracklista:
- „Bon appetit”
- „Aspen”
- „Bogowie nocy”
- „Łobuz”
- „Loca” (feat. Kronkel Dom)
- „Party2022”
- „Tak jak my”
- „Odurzeni”
- „Dym”
Chillwagon zmienia swoje dotychczasowe oblicze. Agencja artystyczna, która dotychczas była kojarzona stricte z działalnością zespołu, wprowadza zmianę nazwy oraz kierunek działalności. Oto oficjalne stanowisko całego zespołu:
Rozgłos jaki przyniósł projekt chillwagon, wykreował potrzeby stworzenia podmiotu, który obsługiwał zespół jako całość oraz jego pojedynczych członków osobno w zakresie kompleksowej usługi menedżmentowej i wydawniczej. Powstała w 2019 roku firma ma zaszczyt reprezentować artystów takich jak: chillwagon, Borixon, Kizo, ZetHa, Qry, ReTo, olszakumpel.
spacerange (ex. chillwagon . co), bo tak teraz będzie nazywała się agencja, jest kontynuacją wspólnego, biznesowego projektu Borixona i Mateusza Jędrzejewicza.
By uniknąć nieporozumień, musimy grubą kreską oddzielić zespół chillwagon od działań spacerange. Zespół chillwagon wciąż działa w swoim zaskakującym i przebojowym klimacie. O efektach tych działań przekonacie się już 23 marca.
Zmiana zachodzi na poziomie identyfikacji działań agencji odpowiadającej za działania wydawnicze, menedżerskie, bookingowe, publishingowe, logistyczne oraz merchowe związanych z nią artystów.
Agencja zmienia szyld na potrzeby rozbudowywanych wciąż projektów, które od jakiegoś czasu wychodzą daleko dalej poza działalność kojarzoną z chillwagonem.
spacerange to jeszcze szersza perspektywa – na muzykę, kształtowanie artystycznych karier oraz brandów.
Nie bez przyczyny w identyfikacji wizualnej brandu pojawia się motyw kosmiczny. Jego założyciele chcą wystosować jasny komunikat – zabierzemy was w kosmos. I choć ta podróż ma wymiar metaforyczny – ich cele sięgają mniej więcej zasięgu satelit NASA.
Zakres działania spacerange to przede wszystkim wsparcie w rozwoju potencjału artystów, budowa związanych z nimi marek/brandów oraz dywersyfikacja dochodów naszych wykonawców. Agencja, która jednocześnie jest labelem będzie też stale poszukiwać nowych twarzy i wprowadzać je na rynek.
Agencja spacerange opublikowała nieco więcej informacji, z których wynika, że prawdopodobnie nie dostaniemy już pełnoprawnego albumu od chillwagonu:
Wspólnie z ojcem chillwagonu zadecydowaliśmy, że robienie płyt nie jest dobre dla chillwagonu. chillwagon jest luźnym tworem i będzie skupiać się na dostarczaniu singli. Wrzucanie go w tryb promocji pod album nie ma raczej sensu i musi się to dziać naturalnie. Nigdy nie mówimy nigdy, teraz jednak nastawiamy się na luźną pracę i działanie bez zobowiązań.
Oprócz tego:
- Można wysyłać demówki, lecz dołączenie do spacerange nie jest tożsame z dołączeniem do chillwagonu.
- W tym roku Spacerange wypuści około 10 albumów.
- Będą vlogi chillwagonu.
- W ramach spacerange będą powstawać jeszcze sub-labele. Jednym z nich będzie między innymi label ReTo.
- W skład labelu wchodzi Borixon, Chillwagon, Kizo, Reto, Qry, Olsza oraz Zetha.
Po licznych zapowiedziach, Tede już oficjalnie dołączył do chillwagonu. Na przetarcie TDF połączył siły ze swoim przyjacielem Borixonem i ReTo. Panowie sprezentowali Nam naprawdę świetny kawałek pt. „3wagon”. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepsza rzecz od chillwagonu od długiego czasu: