Baner Baner

Autor zdjęcia: IG:@m.rychlinska//@hellomissti

/
9 lutego 2022
/

„Siedzę w chacie, robię kasę na herbacie” – Quebonafide x TI, czyli herbata zamiast nowej muzyki

Quebonafide powrócił i sprezentował nam butelkowaną herbatę marki MISS TI

Quebonafide już od kilku dni wodzi nas za nos. Początkowo na enigmatycznym profilu na Twitterze o nazwie Młody Grabus, mogliśmy zobaczyć poniższy filmik, a w opisie znajdowała się dzisiejsza data, czyli 09/02/2022:

Wszyscy od raz pomyśleliby o nowym utworze od Kuby, jednak niespodziankę zepsuło trochę to, że na stacjach benzynowych firmy Shell, pojawiły się butelki z herbatą sygnowane marką Miss Ti, czyli herbaciarnią, której współwłaścicielem jest Que.

Następnie dostaliśmy kolejny filmik, tym razem jednak na kanale QueQuality. Nosił on nazwę  „THIRSTY NIGHT” i był teaser’m. Po samym słowie „thirsty”, czyli spragniony i haśle „DON’T MISS IT”, każdy już był przekonany, że chodzi o herbatę z MISS TI.

To wszystko wczoraj potwierdził Lidl, który w swoich social mediach potwierdził pojawienie się herbaty od Que na ich pułkach.

Także wczoraj dostaliśmy już oficjalną reklamę, czyli „Ti x Quebonafide – THIRSTY NIGHT”. Czy jest to tylko reklama?

Tak, jest to niestety tylko reklama, a herbatkę możecie sobie kupić w najbliższym Lidlu za 9,99 zł.

Wczoraj niektóre osoby dostały również specjalne listy, które zachęcają ich do wypicia herbaty, ale również zapraszają na koncert, który odbędzie się 8 maja na warszawskim Torwarze w ramach ostatniej trasy Queby „PSYCHO RELATIONS”:

Natomiast kilka dni temu na Twitterze Kuby pojawił się poniższy wpis:

Póki co dostaliśmy dość przewidywalne rzeczy, więc co nas jeszcze czeka? Czy na powyższym zdjęciu płonie postać Quebonafide? Tak dużo pytań, a tak mało odpowiedzi. Pozostaję nam tylko czekać na dalszy rozwój wydarzeń. 

Baner Baner
Podobne wpisy
Popularne