Mata i McDonald’s z niesamowitymi wynikami sprzedaży!
McDonald’s Polska ogłosiło, że pierwszy tydzień kampanii był ich trzecim najlepszym finansowo tygodniem w historii
Tomasz Dębowski ( szef marketingu sieci McDonald’s Polska) ogłosił, że pierwszy tydzień kampanii, w której pojawił się Mata, sieć restauracji osiągnęła trzeci najlepszy finansowo tydzień w historii spółki w naszym kraju!
Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu. „Zestaw Maty” mogli bowiem kupić jedynie jej posiadacze (chodzi o kupon dostępny w aplikacji McDonald’s – przyp. red.). Do 2 listopada średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników (w aplikacji – przp. red.) była wyższa o 150 procent (ponad dwukrotnie) w stosunku do średniej z całego ostatniego miesiąca przed startem kampanii.
W ramach współpracy w restauracjach zagościł wcześniej wspomniany „Zestaw Maty”, czyli potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger) + średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte lub duże frytki i duży kubek Coca – Coli. Stworzono również limitowaną kolekcję ubrań, którą można było zdobyć w ramach „dropów” dostępnych w aplikacji McDonald’s.
Powstał także spot z udziałem Maty promujący całą akcję, który możecie obejrzeć poniżej:
Na sam koniec kampanii Mata odwiedził jedną z restauracji sieci McDonald’s, o czym pisaliśmy już TUTAJ.