„Chillwagon: The Game” marketingowym sukcesem roku
Gra umożliwiająca zakup albumu Chillwagonu okazała się strzałem w dziesiątkę. Serwery nie wytrzymały natłoku użytkowników.
Ostatnie miesiące dla ekipy Chillwagonu to istna sielanka. Ich nadchodząca płyta dopiero co weszła do sprzedaży, a już odniosła niebywały sukces. Sam pomysł na preorder można nazwać marketingowym sukcesem roku. Zespół od początków swojej działalności wzbudzał ogromne zainteresowanie, a pierwsze dni przesprzedaży płyty jedynie to potwierdzają.
Serwery gry wytrzymały zaledwie 15 minut! Po tym czasie ilość użytkowników chcących sprawdzić swoje siły w grze Chillwagonu przerosła oczekiwania organizatorów całego zamieszania. Wobec takiego stanu rzeczy muzycy nie zostali obojętni. Twórcy stawali na głowie, aby przywrócić możliwość grania. Do całej sprawy odniósł się Borixon.
Ojciec Chillwagonu w kilku zdaniach podziękował fanom za ogromne wsparcie i zainteresowanie ich nadchodzącym projektem. Borixon w opublikowanym na Facebooku poście pisze:
Dziękujemy wszystkim za gigantyczne zainteresowanie grą i preorderem. Nasze serwery nie wytrzymały Waszego naporu, mimo że były naprawdę solidne. Mówiliśmy, że nie będzie łatwo.
Ponadto otrzymaliśmy kilka technicznych informacji co do samej gry. Z wpisu dowiadujemy się m.in. tego, że wszyscy, którzy ukończyli grę otrzymają specjalny kod umożliwiający dostanie się na stronę z preorderem albumu. Te osoby mają zagwarantowaną możliwość zakupu, pomimo otwarcia sklepu, które nastąpi 7. listopada.
Na samym końcu postu Borixon wypisał wszelkie wskazówki, które pomogą w finalizacji zamówienia. Radzimy pośpieszyć się ze składaniem zamówień, gdyż do sprzedaży trafiło jedynie 15 000 egzemplarzy!